پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3898
-
الف
+

معرفی داوران شادواره بین المللی «دنیای رنگی»

هیات داوران نخستین شادواره بین المللی «دنیای رنگی» طی حکمی از سوی دبیر جشنواره معرفی شدند.

هیات داوران نخستین شادواره بین المللی «دنیای رنگی» طی حکمی از سوی فروغ قجابگلو دبیر جشنواره معرفی شدند.
به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی این رویداد هنری، شقایق فراهانی، نگار عابدی، حمید ترکاشوند، فروغ قجابگلو، مصطفی ماهوری، مهسا طلوع شریفی، فرحناز قجابگلو و سپیده نظیری به عنوان اعضای هیات داوران نخستین شادواره بین المللی «دنیای رنگی» معرفی شدند.

«نخستین شادواره دنیای رنگی» از طرف موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری امیدیه و گروه اتوبوس صلح و شادی با همکاری خانه تئاتر و جمعیت طلوع بی نشان‌ها (سرای مهر) با محوریت «چه برنامه‌ای برای ایمنی خودمان در مواجهه با ویروس کرونا داشته باشیم»، «فرهنگ انسانی (یاری رسان باشیم)»، «حفظ تندرستی و ایمنی خانواده (نوروز در خانه بمانیم)»، «کرونا دروازه بی مرز جهان (جهان مرز ندارد)» و «کرونا به ما آموخت که چشم‌ها را باید شست» در روزهای قرنطینه و در فضای مجازی برگزارمی شود.

طبق اعلام دبیرخانه، به دلیل استقبال از جشنواره امکان ارسال بیش از یک اثر در طی جشنواره فراهم و تا بازگشایی مدارس تمدید گردید.

شرکت کنندگان از ایران و سایر کشورها فرصت دارند آثار ارسالی خود را از طریق شماره واتس‌آپ ۰۹۳۶۶۲۱۳۴۲۵و یا به آدرس پست الکترونیکی Namayesh.khallagh@gmail.com دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.


ه خ/

نظر شما
ارسال نظر